game


Nail paint that I was bored with of got useful somehow and I used it for this composition. I also used black and color markers. I guess what I wanted to symbolize with all the lines is the "going upwards" and staying there. Of course, even symbolically speaking that takes a lot of strength so the drops of black, lines and curves I wanted them to be the jolts, the work into floating at the same line.
Size: cardboard of 21/21 cm
______________________

Oja de care ma plictisisem a devenit folositoare pentru acesta compozitie. Am folosit de asemenea carioci colorate si negre. Prin liniile acelea am vrut oarecum sa simbolizez "urcusul" si stabilitatea de a ramane acolo. Sigur, gandindu-ne chiar simbolic, acest lucru presupune multa putere si munca, asa ca picaturile de negru, linille si curbele exprima acest echilibru, o linie de plutire.
Marimea: carton de 21/21 cm.

4 comentarii:

  1. Foarte interesant! Si copiii mei fac tot felul de compozitii si ii incurajez cu tot ce pot. In realitate desenele sunt mult mai placute decat in poze, cel putin la mine asa e. Numai bine iti doresc! Ai incercat cu buretele cu vopsea(acrilica) pe placaj pentru pictat? E foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
  2. Robert iti dau dreptate in legatura cu desenele, in realitate arata mai vii. Cel putin la mine scannerul le ia din lumina culorilor, iar aparatul foto are destule setari pentru a reda unele culori mai vii sau mai puternic. Cum ar fi galbenul la aparatul meu. Nu am incercat inca vopsea acrilica, dar vreau sa incerc. Cand voi avea mai multe posibilitati, vreau sa incerc si acrilice sau vopsea textila, chiar si tehnica servetelului pe lemn. Ador asa ceva! O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sotia mea i-a invatat pe copii tehnica servetelului si am vazut si eu, sa sti ca e deosebita! Au iesit niste tablouri mai frumoase ca cele reale:). Mai e quilling, cred ca o sa-l adori, ai mei fac tot felul de felicitari, care mai de care mai reusite. Vopseaua acrilica poti sa o folosesti si ca tempera, diluata; si ca ulei, nediluata
      Multumesc de rabdare:). Numai bine!

      Ștergere
  3. Ma bucur ca familia ta e atat de pasionata de creatie. Cred ca vor creste frumos, mie una imi inspira siguranta dar si responsabilitate. Bravo! Imi place tehnica servetelului,in special pe acele cutii de lemn, cam asta ar fi un proiect de viitor, dar nu o sa ma rezum la atat, desigur. Nu stiam asta despre vopseaua acrilica, ma bucur sa aflu ceva nou.Si tie&familiei numai bine! Multumesc si eu ca ai trecut pe aici si mi-ai lasat putin din experienta ta.

    RăspundețiȘtergere