fruits



Sometimes my scanner isn't so cooperative, but apparently it likes yellow. So do I. Fruits are healthy, sweet and a perfect snack. Recently I ate lots of lemon with sugar, but apparently vitamin C got me through winter without a major cold. The peer was watery and sweet, and I ate it right after I finished painting them (lol) I kept the apple, but I'm sure it will be for a few days now, until it will be eaten too.
Composition made with tempera on A4 paper.
_________________________

Uneori scanerul nu vrea sa coopereze, dar se pare ca ii place galbenul. Si mie. Fructele sunt sanatoase, dulci si o gustare perfecta. Recent am tot mancat lamaie cu zahar, si se pare ca vitamina C m-a trecut prin iarna fara o raceala majora. Para a fost foarte apoasa, am mancat-o imediat ce am terminat de pictat. Am pastrat marul, dar sunt sigura ca pe maine incolo va fi mancat si acesta.
Compozitie in tempera pe coala A4.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu