on a stormy day



I used as reference a photo I took in the Botanical Garden in my town, on a stormy day. It has many meanings, I liked that day because I had the best company to be with. Those kind of trees are very interesting and I have a reminder of a place I'm found of.
Made on A4 paper, using watercolors.
Composition sent to the "Papergirl Iasi" exhibition. 
____________________

Am folosit drept referinta, o poza pe care am facut-o la Gradina Botanica din orasul meu, intr-o zi furtunoasa. Are mai multe intelesuri pentru mine, mi-a placut acea zi pentru ca am fost in compania potrivita. Genul acesta de copaci mi se par interesant si am o amintire despre un loc de care m-am atasat.
Facut pe coala A4 in acuarela.
Compozitie trimisa la expozitia "Papergirl Iasi".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu