Sutoroberii Shooto Keikusu



Oke, this drawing I wanted to do since this summer. After I watched the Japanese movie "Strawberry Shortcakes"

I fell in love with this watercolor painting that was featured in it. I wanted to badly to draw one for myself, so I did. Of course, I didn't do it to match the one in the movie, I changed a few details in it so it can have my own view inside.

The movie is about four women trying to cope with modern life and the ups and downs. It was based off a manga. You can read the review by clicking the link.
The drawing is in watercolors, on A4. As usual...
__________

Oke, acest desen am vrut sa-l termin aproape toata vara. Dupa ce am privit filmul japonez "Strawberry Shortcakes" m-am indragostit the desenul din acuarela ce apare in el.

Am dorit mult de tot sa desenez unul asemanator pentru mine, asa ca am facut-o. Desigur, n-am vrut sa se asemene prea mult cu cel din film, asa ca am adaugat niste detalii care sa ma defineasca.

Filmul este despre patru femei care trec prin incercari tipice pentru viata moderna, cu suisuri si coborasuri. Povestea este bazata dintr-o manga. Puteti citi recenzia in engleza dand click pe link.
Desenul e in acuarela, pe hartie A4. Ca de obicei...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu