schetsblock no.2 finished!



I have to admit I'm quite pleased to finish this one too, in a short period of time. I was full of inspiration, plus, the type of paper, which was thicker allowed me to use it for tempera, and that was easy to work with. I made some compositions using watercolors also, the ones with the hill, the dragonfly,the eagle and the field. Oh, and Helena :) Almost forgot about her...Sometimes I draw imaginary faces, and I name them however I think it fits. It's like in those moments when you meet a person for the first time, and when you hear they name, you think that it really fits their whole being. Ain't it very spiritual?

I'm looking forward for my next schetsblock, even though the paper is tenuous, almost see trough... It will be mostly crayon style compositions and I already have two made. The first one is representing a woman who is a night creature, and the symbol I used was the owl, while the other represents corruption and I've used this as a "bestow" for my country's (shitty) politicians&laws.
___________________________

Trebuie sa recunosc sunt multumita ca am reusit sa termin si acest caiet de desen, intr-o perioada foarte scurta. Am avut inspiratie, plus ca, hartia a fost putin mai groasa permitandu-mi sa folosesc tempera, asa ca a fost usor sa lucrez cu ea. Am facut cateva compozitii folosind acuarela, cea cu dealul, libelula, vulturul si campul. Ah, si Helena. :) Aproape ca uitasem de ea...Uneori desenez chipuri imaginare, si le pun nume dupa cum cred ca se potriveste. La fel ca in acele momente in care intalnim o persoana pentru prima oara si cand le auzim numele, ne gandim cat de mult se potriveste cu toata fiinta lor. Nu e foarte spiritual?

Astept cu nerabdare sa termin si noul meu caiet de desen, desi colile sunt subtiri, aproape ca se vede prin ele. Astfel vor fi compozitii doar in creion si deja am inceput doua. Prima reprezinta femeia drept creatura a noptii, simbolul folosit fiind bufnita, iar celalat reprezinta coruptia si am folosit-o drept "dedicatie" pentru tara mea, legile si politicienii (de rahat)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu