summer moved on



I wanted to use colors that would fit the end of summer. The clock symbolizes a sun with half powers, and the penny-farthing bicycle i added because I have a vintage necklace that I like a lot, and I wanted to make something like a reminder, and since I added a vintage piece, others came to fit the composition. The gramophone and the old key are some of the objects I picked.
Made on A4 paper with watercolor tempera.
______________

Am vrut sa folosesc culori care sa se potriveasca cu sfarsitul verii. Cadranul ceasului simbolizeaza soarele, cu puteri injumatatite, iar velocipedul l-am adaugat pentru ca am un pandantiv vintage care imi place mult si am vrut un fel de amintire a sa. Iar cum compozitia contine deja un element vintage, am adaugat si alte doua, gramofonul si cheia veche, printre obiectele care le-am ales.
Compozitie pe coala A4 in tempera.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu