wordless wednesday / miercurea fara cuvinte




Mai multe poze la CARMEN

9 comentarii:

  1. Ar fi frumos sa ai asa ceva prin apropiere! Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pete de culoare crescute din candoarea naturii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunate flori,superb fotografiate !
    Felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase sunt! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. iubesc primavara si ma "reîndragostesc" de ea, mai ale dupa ce vad asemenea imagini! (la noi ploua de trei saptamâni) :) foarte frumoase florile tale!
    happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am si eu, dar are o nuanta mai roz a florilor. Asa flori, cu o culoare atat de vie, inca nu am vazut!
    Foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  7. Elly Weiss, esti o norocoasa! Frumoasele flori sunt pozate in Gradina Botanica din Craiova. Mi-ar place sa am asa ceva, sunt splendide.
    Multumesc,CARMEN, sper sa vina soarele si la voi cat mai repede. :) Happy WW!
    Diverse, mersi mult! Si tie o seara placuta!
    B.D - multumesc!
    Tu1074, multumesc!
    Liviu Bimbea, ai dreptate. E pacat sa nu ne bucuram de asemenea binecuvantari!
    Robert, multumesc. Da, si eu ma gandesc la fel.
    Multumesc,Sara!

    RăspundețiȘtergere