yume(dream)


I used mixed media for this composition, collage, watercolor, colored pencils and also some Photoshop. Basically it's manga influenced or related, because I love doing this type of compositions. This features one of my story characters, Zack. Made on A4 paper.
______________

Pentru compozitia aceasta am folosit mixed media: colaj, acuarela, carioci si putin Photoshop. In principal este o compozitie influentata/legata de manga, pentru ca imi plac acest gen de compozitii. Aceasta are inclusa unul din personajele din povestile scrise de mine, Zack. Compozitie pe coala A4.

2 comentarii:

  1. Cand eram elev faceam tot felul de compozitii pe ultimele foi ale caietelor. Profesorii imi luau caietele si se uitau la ce desenam, nu la teme:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Robert, imi aduci aminte de copilaria mea, pt ca si eu faceam la fel. Ma prindea profa de mate si imi tragea o urecheala ca nu-i invat formulele :)) pe mine ma pedepseau ca nu eram atenta la lectiile lor. Nu m-am oprit niciodata din desenat cand nu trebuie, chiar si la servici am pastrat obisnuinta de a mazgali. La intrarea in facultate cartea mea de filosofie arata pe margini ca una de povesti, plina de desene in pix.
    O zi linistita si plina de inspiratie!

    RăspundețiȘtergere