wordless wednesday / miercurea fara cuvinte







Miercurea fara cuvinte incepe la CARMEN

7 comentarii:

  1. Frumoaaaaaseee detalii *-* Ce ca fluturii sunt mai cuminti ca alte insecte ^^ Le poti face niste poze extraordinare. Sper ca si alti fluturi si mai frumoase si mai colorate sa-ti viziteze gradina ca sa le poti face poze la fel de frumoase!

    Good Luck :-*:-*:-*:-* Kissu&Hagu for You :-*:-*:-*>:D<>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. fluturii m-au fascunat dintotdeauna... sunt ireal de frumosi! cel surprins de tine aici pare pictat, atât de frumos si gingas este!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum s-au potrivit un fluture minunat pe o minunată floare :)
    Superb!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Robert, multumesc! Ma bucur ca te incanta culorile acestea. O seara placuta!
    Phantom, thanks! :*:*:* mda, desi sunt greu de prins, fluturii iti fac ziua mai frumoasa. Kisses&Hugs! >:D< :*:*:*
    CARMEN sunt total de acord. Am descoperit cum variaza culorile lor si cat de fragili si totusi atat de plini de viata! Happy WW!
    tu1074 ai dreptate! Sunt potriviti unul cu celalalt :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos! Si, mai ales ca, acest fluture este destul de rar. Fluture coada de randunica. Sunt doua varietati, mai e cel tigrat, am fotografiat si eu, dar din acesta nu am mai vazut de cativa ani.
    Se potriveste minunat cu floarea de naramza!
    Toate cele bune! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Elly, multumesc mult! Si eu stiam ca e rar fluturele dar nu stiam exact cum ii zice. Ma bucur mult ca mi-ai spus :) Si tie numai bine si o zi frumoasa si racoroasa!

    RăspundețiȘtergere