Baile Herculane II























































4 comentarii:

  1. O parte idilica (partea I) si o parte decazuta sub nepasarea oamenilor...

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina ai pus in cuvinte pozele. Sunt cladiri pustii, distruse de vreme si nepasare. In unele conductele de apa sunt sparte si se scurg prin subsoluri si pereti. E pacat. Este un loc minunat de vizitat, muntii, baile. Sa nu mai punem la socoteala importanta istorica a locurilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Xaara, de 11 ani asistam la acest fenoment atat de dureros; in fiecare an vizitam aceste meleaguri pentru doza de sanatate si ne-am indragostit de frumusetea locurilor, deplangand in acelasi timp nepasarea autoritatilor pentru ceea ce a fost odata cea mai frumoasa statiune din aceasta parte a Europei.

      Ștergere
  3. Si eu vreau sa revad statiunea, la fel ca si tine, m-am indragostit pur si simplu de ce ofera aceste locuri. Natura, muntii si izvoarele.
    In nici un caz oamenii. Am avut neplaceri la cazare. Am intampinat aceeasi nepasare ca peste tot si mi-a parut rau de ce a ramas in paragina.
    Din pacate...

    RăspundețiȘtergere