wordless wednesday / miercurea fara cuvinte





Miercurea fara cuvinte incepe la CARMEN



7 comentarii:

  1. Cat imi plac bulgarasii cu fulgi de papadie!
    Stii ca eu inca alerg dupa fulgii care plutesc?? :) Ca un copil.
    O zi de miercuri cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Păpădiile sunt în aşteptarea vântului de toamnă pentru a-şi lua zborul.
    Să ai o seară liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. si? cine a suflat? si-au luat zborul mini-parasutele? :)) Papadia asta pare uriasa si... mi-a amintit brusc de filmul Veronica :))
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) am revenit sa raspund la întrebarea pe care mi-ai pus-o in legatura cu aparatul de fotografiat. Nu-ti vine sa crezi, dar aparatul meu este foarte simplu si ieftin, l-am ales tocmai din cauza ca mi-am spus - trebuie sa-l am totdeauna la mine si sa-l scot repede din buzunar, fara sa-mi fie teama ca ploua sau ca-l scap din mana! este un Fujifilm si a costa sub 100 euro - aici l-am prezentat cândva :)
    http://vis-si-realitate-2.blogspot.de/2011/03/jucarie-noua.html
    Sunt foarte multumita si daca ai sti cate lovituri a luat si... nu s-a suparat! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen, ai dreptate, aparatul tau chiar e o mica bijuterie. :)) Ai facut o alegere buna! Eu pe Nikon Coolpix al meu l-am prins la oferta tot sub 100 de euro, si ce-i drept pe vremea aia m-am bucurat nespus pt ca nu stiam nimic despre aparate de fotografiat, fie ele si digitale. Treptat am observat diferentele dintre aparatul meu, pozele care le face si alte aparate. Insa, in ciuda faptului ca rosul iese fucsia, isi face treaba bine. E cuminte. :)
    Oh,da. Lovituri si cazaturi a primit si al meu. Inca rezista!
    Mini-parasutele au ramas acolo :)) nu le-am suflat, fiind prea frumoase. O sa se ocupe vantul de ele. Ma bucur ca ti-ai amintit de ceva privind pozele mele <3 Happy WW!

    Robert, multumesc mult!

    Liviu, ai ghicit! S-a pus vantul pe aici zilele acestea si cu siguranta papadia mea a fost chelita :))

    Elly si eu fac asa cu fulgii de papadie, ba chiar imi pun dorinte si le bag la piept, cum faceam in copilarie. Suna straniu, dar nu ma pot abtine!

    Multumesc, Alina! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere