wordless wednesday / miercurea fara cuvinte


8 comentarii:

  1. Wow! E fantastica omida. Atatea culori splendide, mai rar. E pe frunze de leustean sau mi se pare?
    E foarte frumoasa. Majoritatea sunt destul de urate.
    O zi de miercuri cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce fluture frumos va deveni! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pregătire de hibernare.
    Să ai o seară liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Robert asa m-am gandit si eu. De cand ne-am mutat la casa, in curte, descopar cate o vietate de genul acesta, cu frumusetea ei de rigoare. Din ea iese un fluture pe care l-am fotografiat adesea. Happy WW!

    Elly chiar ca fantastica :D am citit despre ea si este protejata prin lege la noi, in Moldova sau in Ungaria. Da, leustean este. Te pricepi! :)) eu cand eram mica nu stiam diferenta. Happy WW si tie!

    Alina, multumesc. Ai ghicit, fluturele randunica iese din minunatia asta colorata. Happy WW!

    Tury, multumesc! Intr-un fel, sci-fi atat de mult incat mi-a fost putin ciudat sa o fotografiez si din fata. I-am facut doar profilul :P

    Liviu sper sa-i mearga bine la mine in gradina, ca sa iasa un fluture frumos! Si tie o seara linistita.

    RăspundețiȘtergere
  5. wow! chiar daca mie mi-e... frica (?) de ele, trebuie sa recunosc ca aceasta este extraordinar de frumoasa!
    asa deci, fluturele rândunica... Cel mai mare artist este NATURA!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen nici mie nu imi plac in mod deosebit. :P dar asta a fost prima care mi-a placut.
    Ai dreptate, Natura este cel mai mare artist.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere