wordless wednesday / miercurea fara cuvinte



Miercurea fara cuvinte incepe la Carmen

7 comentarii:

  1. Fotografia e superba. Asa cum sta, cu piciorusele din fata ridicate, e tare draguta :)
    Parca cere ceva :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehehe, omiduța! Abia aștept vara să văd din nou verde și gâze!

    RăspundețiȘtergere
  3. parca ar spune Buna dimineata! :)) pe cat mi-e de ... frica, de omizi, asta fotografiata de tine e tare simpatica! :)) happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uraa!
    A veniiit varaaa!
    Ce bine ma simt vazind poza!
    O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Elly :) ma gandeam ca se bucura mult de frunza pe care sta. Happy WW!

    Tury iti impartasesc sentimentele. Azi a plouat, de cateva zile incoace nu tu urma de soare, totul e gri :) vremea asta ma indeamna la hibernat si in fiecare dimineata ma trezesc si mi-e somn. Niste verde, gaze, caldura placuta mi-ar place mult de tot. Ma inveseleste ca urmeaza sarbatorile :D

    Carmen, nici mie nu mi-s extrem de dragi omizile sau insectele. Cand eram mica si mergeam in parc si din copaci mai cadea una pe mine, ma panicam :)) deci n-am amintiri asa placute. Dar cand le fac poze, sunt asa simpatice cum zici si tu. Happy WW!

    Multumesc Robert!

    Liviu asa e, poza e facuta la sfarsit de noiembrie, cand inca mai erau ultimele zile de caldurica.

    Fosile ma bucur nespus ca ti-am adus putina caldura si veselie cu poza mea. :> Si tie o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere