suna no onna/ woman of the dunes



Inspired by Kobo Abe's book, Woman of the dunes. I wanted to have this enclosed vision of a woman and other visions inside, because that's what the book inspires to me. We are all prisoners, enclosed in our own world of fears and sadness and even if we escape, there isn't really anywhere to go.
______________

Inspirata din cartea lui Kobo Abe, Femeia nisipurilor, am vrut sa redau o viziune inchisa a unei femei si o visiune inauntrul ei, cam asta m-a inspirat, citind cartea. Cu totii suntem prizonieri in lumea noastra plina de temeri si tristeti, chiar daca evadam, nu exista in mod sigur un loc unde sa fim liberi.

4 comentarii:

  1. o idee fantastica! imi place mult ideea pe care ai redat-o grafic!
    poate gasesc si eu cartea - se pare ca te-a impresionat deosebit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Carmen, multumesc. Ma bucur ca iti place ideea mea, e modul simbolic cum am inteles cartea citita. Sper sa o gasesti cartea, este povestea unui barbat care mereu a fost "captiv" in diferite situatii. Iar intalnirea cu "femeia nisipurilor" il va tine prizonier de asemenea.
      In orice caz iti recomand orice autor japonez, de la clasicii Yasunari Kawabata sau Yukio Mishima pana la contemporanul Haruki Murakami.
      Apropo, a venit zapada si pe la noi. :)) inca n-am iesit la facut poze, asa ca la WW am tras chiul. Te pupici!

      Ștergere
  2. E foarte frumoasa lucrarea. Culorile sunt atat de placute...
    Liberi...ai dreptate. Nicaieri nu suntem. Sau poate pentru un timp foarte scurt. Foarte scurt.
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly multumesc mult!De acord, mereu timpul este extrem de scurt si necrutator. Important este sa-l petrecem cum trebuie, sa-i intelegem valoarea. Happy WW!>:D<

      Ștergere