miercurea fara cuvinte/ wordless wednesday



Miercurea fara cuvinte incepe la CARMEN

11 comentarii:

  1. Ciulinii baraganului? Glumesc!
    Frumos realizate fotografiile!
    Eu am carat din Ro in avion ciulini, de pe dealurile de acasa! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Au si tepii farmecul lor! Reusite ipostazele! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Din păcate sunt tot mai mulţi pe dealurile şi câmpiile noastre.
    Să ai o seară liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumoase si delicate sunt! Foarte reusite ambele fotografii!

    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am alergat și eu după ciulini în sezonul trecut !
    Frumos ți-au ieșit !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. exista specii de ciulini rare si pe cale de disparitie, sa nu-i subestimam...imi plac pozele

    RăspundețiȘtergere
  7. Robert, multumesc!
    Minnie mersi. Foarte frumos gestul tau sa consideri pretioase pana si aceste mici ofrande ale naturii.
    Multumesc mult Vasile.
    Alina stii ca un lucru frumos, precum un trandafir de exemplu, are tepi. Asta-l face si mai frumos. Multumesc!
    Liviu lasa campiile si dealurile. "Maracini" se gasesc si prin locuri neasteptate... O zi frumoasa.
    Elly multumesc! Happy WW ! :)
    tu1074 :)) si eu care ii gasesc fara sa vreu. multumesc!
    Spunsieu, ai dreptate. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ți-au ieșit superb :D ! Îmi plac postările tale și am să te urmăresc în continuare :). Te aștept cu un follow și pe blogul meu : http://sentimente-unice.blogspot.ro
    Sunt nouă în blogosferă!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc mult Rodi <3 ma bucur sa citesc asta, imi place cand cineva gaseste macar o poza sau un desen facut de mine, interesant si placut >:D< bine ai venit in blogosfera! o sa dau si eu follow la blogul tau. :) spor la cat mai multe postari!
    poti sa ma urmaresti si blogul personal: http://novackxaara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere