wordless wednesday / miercurea fara cuvinte


Miercurea fara cuvinte incepe la CARMEN.

13 comentarii:

  1. ooo! ai ramas in urma cu lectura ;)
    frumoasa tema!
    Aparatul foto are o forma interesanta, ce marca e
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oho, as fi vrut eu. In general nu prea dau bani pe revistele glossy, desi rasfoiesc din cand in cand. :D Fiind tematica unui bar Craiovean, am zis ca nu-i rau sa fac o poza buna acolo.
      Carmen, pe aparat scrie Cueno. :) este unul vechi, cred ca am si eu unul asemanator pe undeva. Happy WW!

      Ștergere
    2. E Smena 8 :)
      E un aparat clasic rusesc, cum spuneaam mai jos. Foarte utilizat in Romania pana prin anii '90. Scrie in limba rusa pe el. C=S in limba rusa...si restul literelor tot in alfabetul rusesc...desigur. :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Andreea ma tot uit la unghiul din care am facut poza si nu prea o avantajeaza pe Gisele (cea de pe coperta desigur). :)) da, e un fotomodel renumit si talentat. Trebuie sa troneze.

      Ștergere
  3. Superba fotografia. As zice ca e si putin vintage (nu ma prea pricep, dar asa parca e).

    Dar oricum, imi place. <3

    Wuvs and hagu! >:D< :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanks Ayase! <3 da, barul unde am facut fotografia are tematica vintage. Mi-a placut si mie.
      Wuvs and hugs! >:D< :*:*:*:*

      Ștergere
  4. O camera Smena sau nu vad bine? E clasica, cu film...
    Oho, de cand n-am mai vazut una...!
    O camera din asta, dar un stift...am si eu pe undeva... Am folosit-o pana in 2005, ultima oara, cand mi-a facut o chestie urata, nedeclansand si stricand vreo 10 pozitii din cele 36. Si-a semnat condamnarea la moarte ;) A fost picatura care a umplut paharul.
    O noapte buna, Xaara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elly am si eu pe undeva o camera asemanatoare. O voi "pescui" in curand. N-a mai fost folosita din aii 80', era a bunicilor mei. Cred ca a avut aceeasi soarta ca si a ta. :)) s-o fi umplut si paharul ei.
      O zi de joi frumoasa!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Vasile daca e vorba de reviste cu coperti lucioase, le ador pe cele care au casa sau decoratiunile ca tematica, sau bricolajul. :)

      Ștergere
  6. Imi place compozitia...acela e un teanc de Vanity Fair?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Cred ca este un teanc de reviste de gen, insa cu vedete, fotomodele sau personaje celebre de la sfarsitul anilor '80 si inceputul anilor '90. Vremuri frumoase...

      Ștergere