wordless wednesday/miercurea fara cuvinte





Miercurea fara cuvinte incepe la CARMEN

10 comentarii:

  1. Parca simt mirosul iute de garofite...ce frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :) acestea imi plac si mie, nu doar pt mirosul "iute" si distinct. Sunt foarte delicate.
      Happy WW!

      Ștergere
  2. Frumoase garofiţe.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. superb ciufulite si parfumate cum numai aceste flori pot fi! O aroma unica!
    happy WW!
    te pup . Noapte buna! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da! asta imi place si mie. Happy WW si multi pupici!

      Ștergere
  4. Bine te-am regasit!
    Am crezut ca nu pot comenta...:) Nu aparea caseta de comm-uri.
    Superbe, simple si excelent fotografiate garofitele tale.
    O seara frumoasa in continuare, draga mea!

    P.S.- Nu stiu cum s-a facut ...dar n-am mai ajuns pe aici. Imi pare rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine te-am regasit si eu, Elly!
      :) multumesc mult! mi-a placut culoarea lor si contrastul pe care il faceau cu orice din jur. iti sarea in ochi rozul acela frumos si delicat.
      O seara minunata si tie! Nu iti face probleme, te astept mereu cand ai tu timp. Si eu am "chiulit" de la comentat pe blogurile care-mi plac, printre care si al tau :P asa ca, n-ai de ce sa te preocupi. te inteleg!
      Multi pupici!

      Ștergere
  5. Superbe imaginile cu flori din ultima vreme, dar garofitele sunt extraordinare!
    Un premiu surpriza de asteapta la o pauza de ceai http://pauza-de-ceai.blogspot.ro/2013/05/surpriza-de-luni.html Nu e nevoie sa-l dai mai departe, dar as vrea sa stii ca m-am gandit la tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Ma bucur de surpriza!
      Pupici!

      Ștergere