wordless wednesday / miercurea fara cuvinte













Miercurea fara cuvinte incepe la CARMEN

4 comentarii:

  1. Draga mea Xaara, fotografile tale ai venit exact la momentul potrivit. Tocmai spuneam sotului meu ca mi-e dor de camp, sa aud spicele leganandu-se sub pala vantului si sa ma impresoare arome de boabe parguite, sa simt soarele arzator... planuim o iedire la sfarsitul de saptamana urmator. Superbe fotografii!
    Pupici si imbratisari. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. Coacerea grâului.
    Să ai parte de o zi liniștită în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe poze... Zici că sunt wallpaper!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. CARMEN ma bucur ca ai potolit putin dorul de camp cu pozele mele. :)) Si mie imi place campul la fel de mult. La tara, nu in locul unde am facut pozele ci undeva mai departe de orasul meu, intr-o zona de deal, bataia vantului printre spicele de grau este atat de puternica incat aminteste de vuietul marii. E o senzatie minunata.
    Inteleg de ce vrei o iesire, natura e speciala. Multi pupici si imbratisari! Happy WW!

    Liviu din poze pare ca va fi o recolta buna. Nu putem decat sa ne bucuram! :D Si tie o zi frumoasa si linistita!

    MARIA multumesc mult! Daca iti place una in mod special, o poti "imprumuta" sa o pui drept wallpaper. Pupici!

    RăspundețiȘtergere